دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

تمام

 داری از یادم میروی

میدانم برایت مهم نیست 

چرا که مهمتر از اینها در زندگیت داشتی

اما من خوشحالم

ما برای هم در همان چند سال با هم بودن زنده بودیم

و حال برای هم رو به پایانیم و سردی

خوشحالم که تنها دوستیم در خاطر هم

و دلبستگیم کم میشود

تمام 


تمام شد

 هر روز او از من و من از او دورتر می شویم

به این نتیچه دارم می رسم عشق هم همان شاملو

از نظرات و عقایدش کیف می کنم 

درباره شعر، زندگی و ...

اما او چه ایده دارد تنها باشد و بس 

درست می گوید که آدمی نباید وابسته باشد

اما خوب...حال که او نمی خوهد دوستی ادامه یابد 

و تنها او جوابگوی پیامهای من است و بسیاری موارد هم نه 

و مرا نگران می کند و نه ناراحت

همان بهتر در حد دوست خوابگاهی باشد و بس


love


سخت است دل کندن از او
مهرش در مغز استخوان قلبم نفوذ کرده 
شاید او بتواند با تنهایی کنار آید اما قلبم...نه!
سکوت بدترین شکنجه در تمامی عمرم بوده و 
او سکوت می کند 
ای بابا سرنوشت من است دیگر
همه سکوت می کنند و من 
در خلاء سکوت آنها دست و پا میزنم 

نه این عشق نبود وابسنگی بود

گاه به دوستی من و او فکر می کنم پر از مهر و محبت

پر از صمیمیت، پر از نکته هایی که بزرگمان کرد 

چه زود گذشت چهار سال زندگی و

 حال از هم دوریم و عشق میورزیم و دیگر خبری از هم نداریم

گاه فکر نی کنم این دوستی من و او در این مدت

شاید قسمت هر کدام دوستی دیگر است 

چه زود تمام شد 

این عشق نبود


آرامش عشق

پای فرار ندارم ز سوی او

قلبش شکست،شنیدم صدای او

ره سوی عشق ،همان راه جنگلی ست

فریاد زن ،چرا غم چنین ناستودنی ست

تنها وجود عشق شود مرا سکوت سکوت

آخر خدای  را شود مایه ی آرامش و سکوت