دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

ادامه راه تا موفقیت

تکلیفم با خودم مشخص شد

از فردا تا اول آذر تمام می شود

و از اول آذر تا روز کنکور تمام زحمتم را می کشم

تا بهترین رتبه را بیاورم

من میدانم که موفق می شوم 

و خوشحالم و آرام 

و تلاشم را در حدکثر می کنم تا یروز شومI do my best

امروز و فردا

امروز روز سر در گمی ست!

امروز تکلیفم با خودم معلوم نیس!

فردا

فردا خبر خوب میشنوم؟؟؟!!!

فردا من به علاقه مندی هام نزدیک میشوم؟؟!!

فردا ره توشه ی شروع دیگر را جمع می کنم یا ادامه راهی که در آن هستم؟؟!!

امروز روز بهت و سردر گمی ست

امروز را نمی شناسم

دعایم کنید

traffic Band

این روزها ترانه های آلبوم گروه ترافیک رو گوش میدم 

آهنگهای جالبی داره

مثلا "بدون تو" 

پیشنهاد می کنم ترانه هاش رو گوش بدید ...جالبه


لحظه ناب روز امتحان

دیروز امتحان معرفی با استادم رو دادم تموم شد 

از ورود به دانشگاه آشنا دیدم خانم دکتر سالمی.دکتر نقشینه و دکتر ناخدا.. 

دوستام:سولمازُ فایزه و مریم و... 

اما خوشحالی دادن امتحان و اتمام این دوره و دیدن دوستام یه طرف 

دیدن استادی که دورادور بادادن مقاله های انگلیسی مناسب و خوب من را یاری می داد یه طرف 

واقعا برای بار دیگر در پوست حودم نمی گنجیدم واقعا لحظه نابی برایم بود

روزگاران

ابر و باد و ماه و خورشید

اینا ینی گذر زمان

روزگار خوبی برای خودمه ولی مبدونم برای زهره 

که ارتباطشو با همه محدود کرده ینی چی

دیشب بهش  فکر کردم و شرایطشو یادم اومد و اوضاعشو وقتی ارتباطشو محدود می کرد

کلی غصه خوردم چون تنهاست مثه من و خیلیای دیگه

تو خوابگاه حداقل من بودم مدام بیام رو تنهاییش نویز بندازم و نذارم تنها  بمونه اما الان دیگه نمیتوم اذیتش کنم

 همیشه دعا می کنم که آروم باشه 

واقعا نگرانشم 

خدایا نیازمند همیشگی آرامشت هستیم