دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

just for you my dear love

به دنبال خدا می گردیم!

کجاست این بی رنگ و بو؟

کجاست این تصور خام ، از لفظ او؟!

خدا!!!

کجاست رویایمان از این بی همتا!

**************************

هر روز صفحه ای ناتمام از رویاها!

و آخر شب، نقطه ای هستیم در آخر خط!

به دنبال چه می کشاند مارا!؟!!

این رویای بی پایان، خدای بی همتا!!

چه می خواهم را فراموش کرده ام

آری !! سکوت، اشک؛ بهت!

شاید!!

تو را می خواهم خدا!!

نه یک رویای سرد!

کجاست این قطه پایان بی بن بست!!؟؟

کجاست رهایی در آغوش بی حدت!!

کجاست ؟ کجاست؟ 

کجاست نهایت روزهای همیشگی، یکدست؟؟؟  

آرامش عشقم را می خواهم و بس

این روزا حال من و ترانه دلتنگتره ترافیکه یه ریتمه

 این روزا استرس نبود سه ماه آخر با دوری از دوست صمیمی بیشتر آزار دهنده است

حق میدهم بهش حوصله نداشته باشه..فوت پدر و مسایل وابسته و مسایل دیگر که 

فکر دوستمو به خودش مشغول کرده و یادش می افتم اعصابم بهم میریزه

خدایا تو که منو دوست داری و آرامش بهم هدیه دادی به عشقم(دوست صمیمیم) بده