دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

تا کنون

اتمام اولین تجربه

رهایی از بند دوستیهای پر درد سر

قرار دادن دوستیها در فضای واقعی و نه مجازی

مگر افرادی که در محیط واقعی ناممکن باشد

تصویب پروپوزال در موضوعی که علاقه بسیار دارم

فردا هم آغاز پرداختن به اولویت دیگر ....رانندگی از فردا

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
56231

عشق چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 22:34 http://schoollife.ir/signup/

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

منتظر حضور گرمت هستم.
راستی نظر یادت نره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد