دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

هیچ گاه در اولویت نییستم برای هیچ کس

بچه آخر که باشی

تا کوچکی بزرگترها در اولویت هستند

و میگویند بگذار بزرگ شدی نوبت تو هم می شود

بزرگ می شوی بزرگترها صاحب فرزندان می شوند

و میگویند اینها بچه اند و بچه مردم هم هستن اگه بچه خواهر و برادر هم هستند

خواهر و برادرت مهمانند

و تو هیچ .قت در اولویت نیستی

این بی مهری معنی نمی شود

اما اگر جای خالی بود تو هم باش وگرنه ظرفیت تکمیل است 

خسته ام

الان که کسی نیست من مهم هستم

وقت بهاره 23 ساله خاله فیروزه چند روز پیش در تصادف فوت کرد

بهاره درس خوان با آیلتس 7 که قرار بود ماهی دیگر کانادا باشد

اکنون زیر خرواری خاک است 

چرا خودم را برای این همه بی ارزشی اذیت کنم

آرامش را جستجو می کنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد