دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

شاکر و راضی

در زندگی هدف دارم و در حال تلاش هستم هرچند مدتی هست خیلی کم شده

ولی نمی دونم از دنیای شخصی خودم چی می خوام

با کسی نباشم و تنها خود و سایه ام تا ابد دهر زندگی کنیم

یا یه روز یه ادم بهم پیشنهاد قدم نهادن در مرحله بعدی زندگی رو میده

نمیدونم واقعا

چه پیش خواهم آمد؟؟

روزرهای عالی آمده است و خدا رو شاکرم

...........................................................

چه خوبه اینجا رو دارم

که از خوشی هام، ناراحتی هام و گله ها و شکوه و رضایت هام بنویسم

منم مثل فاطمه کامکار تا آخر عمری که درازاش رو نمی دونم تنها خواهم بود

باز فری با تمام مشکلات دکتری زیست پزشکی ش رو از اوتاوا گرفت و شاد و پر انرژی زندگی کرد

خدایا کمکم کن و بذار همچنان در آغوشت مأمن بگیرم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد