دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

شرح الوقایع

گاهی چنان در کار خدا انگشت به دهان می مانم که

گویی کودکی هستم که نمیداند با چه ترفندی بند کفش خود را

بدون کمک والدین ش ببندد

گاهی چنان در غم و ناراحتی مضاعف شده غرق می شویم که گویی

خداوند چشمان مبارک خود را بر روی بنده بیچاره اش بسته است

گاهی چنان در اوج خوشحالی هستیم که گویی بهشت را دو دستی تقدیم مان کرده اند

مثل امروز که خبر تایید عمل بابا برایمان گویی بهترین جای بهشت بود

برای من که انگار به هدف تحصیلی خود دست یافته ام

گویی رویاهای که هنوز نمیدانم در دسته آری هستند یا در دسته خیر به حقیقت پیوسته است

می دانم کمی پیچیده شد

خیلی خوشحالم

این روزها از روزهایی ست حضور یزدان مهربان را بیشتر حس می کنم

حضور دوستم مهربان و آرامم آرامش بخش من هست - دوست دارم ت .  

تلاشم برای یادگیری زبان خوب بوده است 

خدا جونم ممنونم  

peaceful-scenes-of-nature-470x300

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد