دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

خدا با من هست

بالاخره بعد از گذر از فراز و نشیب های بسیار

بابا عمل خوب و موفقیت آمیزی داشت

خوشحالم که دوستان و همکاران خیلی مهربون دارم

که بسیار برای سلامتی اش دعا کرده بودن

ممنون خدا جونم

این روزها دل مشغولی هایم کمتر شد

مونده نمره زبانم که باید تا خرداد بگیرمش

و بعد هم پروسه تحصیل

خدایا می دونم که می تونم در اولین امتحان مدرک آیلتس مورد نظرم رو بگیرم

مطمینم که کار تحصیلم همونجایی که می خوام آماده میشه

تمام دردسرهایش را به جون می خرم

خوشحالم که دغدغه عاطفی من به یک روال آرام و بی دردسر تبدیل شده

یعنی سکوت دوستم عادی شده

مثل پیام دادن های روزانه من برای او

ترسی ندارم از آینده ای که پر  از علامت مجهول x هست

هرچه رخ بده به نفع من هست

امیدوارم و از خدا می خوام که این احساس که پاکی و صداقت به همراه داره

با خوشحالی ادامه داشته باشه

Related image

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 13:03 http://l-r-y.blogsky.com

خداروشکر که عملشون خوب بوده

ممنونم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد