دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

سال ۱۳۹۷ مبارک

سال ۹۶ هم در ساعات پایانی ست

به قول محمدحسین نمیشه آینده رو پیش بینی کرد

ولی امیدوارم سالی سرشار از سلامتی، شادی، آرامش و موفقیت برای تک تک انسان های روی زمین باشد

خوشحالم که 96 رو به پایان است

روزهای متنوع

نزدیک عید هست و در تکاپوی زندگی بهتر

کار بهتر و شرایط مناسبتر هستم

سه هفته روزهایی داشت که فکر می کردم زندگی م در جهت سامان گرفتن هست

که نه تصور اشتباهی بود...

هرچند دوستان هستند اما

زندگی جاری ست

همین رو با حال نذار خود می گویم

16م اسفند تولد من هست

۲۸ مین سال زندگی منم تموم شد

تحربه های شیرین و تلخ 

تجربه های جدید

ادمهای جدید

دوست جدید

ادم جدید 

و فردا شبی عالی با عزیزی عالی 


خوب است

این روزها تجربه ای جدید در زندگی دارم

لذت بخش است حضور ادم یکه برایم احترام می گذارد،

در مقابل حرف هایم ساکت و صامت نمی نشیند و

احتمالا توانیم آینده ای مشترک با هم داشته باشیم

هنوز نمی دانم جه پیش می آید ولی این روزها

لحظات نابی برای من رقم خورده است

هرچند استرس های هر روزه هست

اما به آینده ی بهتر امید بیشتر دارم

فائزه جونی خوشبخت بشی

تو دوره کارشناسی یک دختر آرام داشتیم که خیلی سنگ صبور بود، اهل فیلم دیدن و سینما رفتن، عاشق فیزیک و فلسفه بود و تمام تلاشش رو می کرد تغییر رشته بده و بره ولی نمی شد.. چه خوب چون دوست خوب من هست الان. دوشنبه شنیدم عقد کرده. خیلی خوشحال شدم که از تنهایی در اومد و واقعا مرد زندگی ش خوشبخت...عکس های عقدش رو فرستاد چقدر ساده و دل پذیر. 

بهش می گفتم‌ تجربه های جالبی تو زبان و  کار دارم کسب می کنم و تجربه دوستی با دوستم خیلی عالی هست..ارامش، منطقی بودن و کنترل احساس در حد توان