دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

..پاسخ تمام هیجان یک ماهه عالی من چه بود؟؟

 یک ماه خیلی خوب برای خودم ساختم

بی آنکه بدانم دوستی هم ازین چیزها استقبال می کند یا نه.

اصلا ناراحت شد، بی تفاوت و سرد برخورد کرد یا اصلا منتظر تبریک تولد از جانب کس دیگه ای است. 

این روزها بساط ضد حال برای من باز است.


  ادامه مطلب ...

دوستی جان تولدت مبارک عزیزم

۱۳۹۷۰۶۳۰...تولدت مبارک عزیزدلم...

دوستی را گفته شاعر چون گلی زیبا بود

مایه‌ی شادابی و آسایش دنیا بود.

دوستی دل را به گل آذین کند

غم؛ پریشان حالی و فریاد را ویران کند.

دوستی را با سکوتش، شعرها گوید به دل،

واژگان پر هیاهو، هیچ ننشیند به دل

دوستی در کنج خلوت، گنج بی‌حدی نهد

با سکوتش، حرف‌ها گوید به دل، مهری نهد

دوستی را گر بود وصفی، نیاید بر زبان

با سکوت بی مثالش، مهر را بخشد به جان.

هر چه اندیشم، نشیند نقش رنگین بر تن لوح سفید

دوستی، مهر و مروت، جوهر پاکی چنین.

تار و پود هر سکوتش، پر سخن، پر مهر و جان

نقش رنگین کلامش، حرف‌ها دارد ز جان.

دوستی، این بی‌کران دریای مهر،

در کدامین واژه گنجد؟؟هیچ ننشیند به دل.

دوستی را مهر دل معنا کند، آن بی کران

واژگان، تنها اسیرش می‌کند، در عمق جان

شاد باشی دوستی جان، خنده بر لب، مهربان

کز سکوتت واژگان آید به گوش روح و جان

یا حسین...اشکهایم را ببین

وقتی از میدون فردوسی به میدون انقلاب قدم زنان می اومدم.. یاد روزهایی افتادم که پشت زانوی چپ م با بریس اذیت میشد..و من تند ر و تندتر راه می رفتم که از همکلاسی هایم جا نمانم...

چقدر مخفی کاری که کسی کفش م را نبیند و چقدر حس بدی بود این متفاوت بودن...

با حسین از این روزها در ۳ دقیقه حرف زدم و او هم غیبش زد.. شاید بودن با دختری که دغدغه کودکی ش مرگ سلول هایی بوده که هیچ نقشی در مرگ‌آنها نداشته، مایه ترس، ننگ و ناراحتی او شده. 

اصلا این رفتن او را نمیدانم اما میدانم

نه میتوان کسی را به زور عاشق کسی کرد و 

نه به زور مهر کسی را از دل کس دیگری بیرون راند..

هرچه خدا بخواهد ..حتی تنهایی من...من می پذیرم..ولی مهر او از دلم بیرون نمیرود

مهربان و ارام

خدایا شکر 

ممنونم عزیز دلم که برای ت آرامش و اسایش م مهم 

من هم دوست دارم برایت بستر امن و آرامش فراهم کنم.

تو لحظه لحظه آرامش و زندگی برایم به بار می آوری

دوست داشتن عمیق را با تو تجربه می کنم

من به بلوغ می رسم..استخوانهای قلبم قد می کشند و درد دارد ولی  قلبی مهربان و آرام ثمر خواهد داد

مهربان ترین هرکجا هستی آرام و دوست داشتنی و سلامت باشی

تبریک تبریک

روزهای شهریور با فراز و نشیب هایش می گذرد

و خدا رو شکر خوب می گذرد

تولد مهرنوش، گلرخ و نسیم و

اگر راست باشه تولد کسی که خیلی دوست دارم

لحظه شماری میکنم برای روزی که فراخواهد رسید

و روزی که خواهد آمد و نمیدانم چه روزی ست

خیلی دلم برایت تنگ شده محمدحسین عزیزم

خیلی دلم میخواد این روزها زودتر بره و تو بگی اومدم ایران

و بیام و ببینمت...

دوستی را گفته شاعر چون گل زیبا بود

محمدحسین دوستی جان عزیزم 

چقدر خدا مهربون هست که  تو را واسطه ای برای آرامش من قرار داد...

بیشتر حرف بزن ...میدانی که چقدر دوستت دارم ...میدانم که دوستم داری