دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

تجربه جدید دیگر

امروز کارگاه مصورسازی علم بود 

میدونستم چیزی از ترسیم نقشه های علمی هم می فهمم 

رفتم و سر کلاس قشنگ گوش دادم و خیلی چیزای جدید یاد گرفتم 

دلم علم سنجی می خواد

عشق من


شد زغمت خانه ی سودا دلم
درطلبت رفت به هر جا دلم

درطلب زهره رخ ماه رو
می نگرد جانب بالا دلم

فرش غمش گشتم و آخر ز بخت
رفت براین سقف مصفا دلم

آه که امروز دلم را چه شد
دوش چه گفته است کسی با دلم

درطلب گوهر گویای عشق
موج زند موج چو دریا دلم

روز شد و چادر شب می درد
در پی آن عیش و تمنا دلم

از دل تو در دل من نکته هاست
وه چه ره است از دل تو تا دلم

گرنکنی بر دل من رحمتی
وای دلم وای دلم وا دلم

ای تبریز! از هوس شمس دین
چند رود سوی ثریا دلم

,,,,

,,,,,

.......

مولانا

صدای احمد شاملو

دوستیم پا برجاست


 از سال 88 تا الان ارتباطم با تمام دوستام دو طرفه باقی مونده

به جز دو نفر

تا دیروز فک می کردم دوست 4 ساله ی زندگی خوابگاهیم

که با تمام وجودم مثله خواهری دوستش دارم هم مثله دوستم

که دکتری در ایرانداک می خواند من رو دوست ندارد

و علاقه ای به دوستی با من ندارد

همیشه خودم را به خاطر شدت علاقه ام به او سرزنش می کردم

اما دیشب که دلتنگ عزیز خودم بودم به او میلی دادم و جملاتی برایش فرستادم و

نتیجه اش پاسخی بود که من را امیدوار کرد

او هنوز هم درگیر مسایل زندگیست و

داغون و دل خسته

برایش دعا می کنم و دعا کنید

...

خوشحالم که دوستیم با او پابرجاست

good experiments

today i was in a lecture

it was a good experiment

i could understand a lot of points

especially about cyber space and social networks

i met a lot of my friends and faculties

I'm happy a lot

i am a flower

today was the first day of autumn

the first day of my universityclass

in 31 th i was new flower

our faculties are better than befor

our dormitory is newer and clear and better

every thing is  provided to progress