دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

نیمی از فروردین رفت

سلام سلام 

روزهای خوب و پر چالشی را تجربه می کنم

حس خوبی با من هست

یاد محبوب در قلبم گاهی بیدار می شد اما خوب

وقتی منطق بهم میگه نه! منم آرام کنارش میذارم

و گذروندن ورکشاپ شیما و نیلی معرکه است.

وجود دوست خوبی مثل مرضیه،

مدیر فهمیده و منعطفی  مثل سپندار

عشق مثل خدای مهربونم

خانواده عزیزی که دارم 

همه باعث آرامش الان من شده

ولی چالش های برنامه هام کم نیستن :))



عید 1401 مبارک

سلام به همه دوستانی که پست های من رو می خونن

سال 1401 رو به همگی تبریک می گم 

امیدوارم سالی که در پیش رو دارید پر از اتفاقات عالی و ناب باشه


اما من سال جدید رو با امیدواری به موفقیتم شروع کردم. یعنی یه شمع دارم روشن می کنم که ممکن مسیر رو برای من روشن کنه. امسال رو  برخلاف چهار عید گذشته با عشق به منبع فراوانی شروع کردم. ذوقی هم نداشتم که به محبوبم پیام بدم و البته هم خبری از پیام دادن و گرفتن نبود. ولی یادش افتادم و تو دلم براش آرزوی موفقیت کردم . به هر حال حتی اگر اون هم فراموشم کنه، من که اون رو از یاد نمی برم و عشقش یا خاطرات اون تجربه نیک برام باقی می مونه