دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

عاشقتم یزدان جان

خدایا شکرت

یک هفته از رخ دادن اون حادثه میگذره

خوشحالم خواهرم و بچه هایش سالم هستند

ممنون خدایا که دانیال هم رو به بهبودی ست

ممنون که همه چیز به خیر گذشت

امروز که دانیال بعد نه روز خواب اجباری تیم پزشکی

چشمانش را باز کرد

باز هم خوشحالی مصاعف به همه هدیه کرد

خدا یا خیلی دوستت دارم


شادابم

شروع کردم

Slowly and steadily

باید به هدفم برسم

خدایا چقدر خوبه تو رو دارم

چقدر با وجودت آروم هستم

دلم برای چند تن از بهترین انسان های زندگی م تنگ شده 

نمیدونم موفق به دیدار تعدادی از آن ها باز هم  خواهم شد یا نه

ولی دلم برایشان

و برایش تنگ شده

گاهی از احساسات جاری خودم ناراحت می شوم

ولی اینجا پرده نگارش من هست

و می نویسم

من با رویاهایم تنها نیستم

هرچی می گردم کسی نیس

کسی که حرف بزنم باهاش

دوستش داشته باشم و از ته دلم بگویم 

دوستت دارم

کسی که با وجودش این پوسته تنهایی را بشکافم

و محبت و عشقی نسبی و دوسویه داشته باشم با او

حکمتی دارد

شاید مرگ من هم زود فراخواهد رسید

تا چند سال قبل هم همین تنهایی بود بلکه بیشتر

اما بابا احمد رویای شاعرانه و کودکانه ام بود که ساعتی با او خلوت کنم

شعر بخوانم و بگویم

پدرجانم تو را من عشق ورزیدن حرام است

ولیکن عشق می ورزم تو را

اما با این که تنهایی من عوض نشده اما 

دلم بیشتر و زودتر خسته از این تنهایی می شود

دلم میخواهد کسی باشد که با هیجان با او حرف بزنم از روز و اتفاقات آن و او هم حرف بزند

و گوش دهد

ولی می دانم

سرنوشت من تنهایی است و بس

چه خوب این وبلاگ است که با فراغ بالی گریه کنم و داد بزنم و بنویسم 

و کسی هم نخواند 

مگر غریبه

هنوز هم صدای شاملو ریتم قلبم رو آروم میکنه

هنوز هم شاملو بهترین دوست تنهاییمه

یادش، شعراش و صداش

خدایا سهم از این دنیا 

غرق در رویا بودن هست 

 

سلام سال جدید ۱۳۹۶

خوبم

می خوام امسال رو بابه میلم بسازم تو را

با تلاش و تلاش و فراز و نشیب

میخواهم پیروز میدان باشم

و زبان را دوستانه و عاشقانه بخوانم

باید آرام و عاشقانه بخوانم و بنویسم

***********************************

خدایا دوستت دارم

تو در تمام سختی ها و شادی ها کنارم بودی و 

تنها کسی هستی که همیشه باهام هست

بازم در آغوشم بگیر

و تنهایم نذار