دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

غرور و تعصب

خدایا شکرت بابت حضور همیشگی ت .. ممنونم که من شیما هستم و نه هیچ کسی دیگه.. من رو به صبر و تلاش مداوم تشویق میکنی.. و این بهم آرامش میده ..

با خودم وقتی فکر میکردم 


هنوز علت  غیبتش رو نمیدونم ولی ترجیح میدم با پیام هام مزاحم ش نشم .. وقتی سر نمیزنه خوب حتما دوست م نداره پیام هام رو ببینه.. 

درصدی هم با کسی آشنا شده باشه اصلا دوست ندارم نقش مخرب تو تعامل دو نفر داشته باشم .. اگر هم سرش شلوغه..ترجیحا رو نِروش نباشم بهتره...

به هر حال من هم دخترم و غرور و شان م برام مهم هست..

وقتی سه ماه گذشته حتی خبر نمیگیره و قایمکی پیگیر بود و الان نه .. خوب برای من معنی میده که متوقف ش کن ...

اگر پیامی بهم نداد، یعنی سهم مون از زندگی چیز دیگه ای بوده و بهتر که بهترین سهم نصیب مون بشه ..

باور دارم که:

عشق راه خودش رو پیدا میکنه .. من با این دوری ذره ای از احساسم کم نمیشه ولی متعهدم به این حس و جایی که اشتباه باشه حتما مسیر رو تغییر میدم 

نظرات 1 + ارسال نظر
Mileena دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 13:11 http://mileena.blogsky.com

کلا کسانی که دیدم شیما هستن خیلی صبورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد