دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

بهاران

سال ۱۴۰۳ با ناز و طمانینه آمد و لحظات خوشی را با خود برایمان آورد. امروز که رسماً شروع برنامه روتین زندگی من و تولد رسمی م هست، حس آرامش رو درک می‌کنم. سالی دیگر برای رشد و یادگیری در حالی که عشق سرتاسری کاینات را در برمی‌گیره‌ و معشوق من ، روح الهی، در کنارم است. مثل همیشه که از محبوب بی خبر و دورم‌..اما خوشحالم از خانواده، دوستان و آرامشی که در کنار فراز و نشیب ها، همراهم است.. 

آهنگ زیر رو دیشب گوش می دادم، به سرم زد به تلگرام پوسیده محبوب بفرستم اما یادم افتاد جریان عشق من برای فردی که پای گریز داشته از این جریان، بیشتر هولناکه.. مخصوصا اگر محبوب عشق دختری را کنار عشق به علم و کار خود داشته باشد.. خلاصه اینکه میذارمش اینجا.. شاید خوانندگان از دیدن و شنیدنش کیف کنن



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد