دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

تنها بگذاریم

در آخر راه هستم ! ماه مهر این موقع با نمره 7 در هر مهارت به دنبال ارتباط با اساتید م مخصوصا دانشگاه آلبرتا که هدفم‌ هست! باورتون میشه اول مهر دارم  نت‌های موسیقی رو یاد میگیرم°! و حروف در زبان فرانسه رو تمرین می‌کنم!

دو هفته پیش نکته ای یادآوری شد و درسی آموختم

بعد از پیام‌هایی به دوستی با خودم گفتم خوب سرش شلوغ طبیعیه با برنامه هایی که برای ساختن آینده ش داره، الان فرصت نکنه به دوستهاش‌ پیام بده ولی همون روز کذایی که هر ماه حالم رو ناراحت و منفی می‌کنه، کلی حس منفی در وجودم اومد و نگرانی م تکرار تلخی های زننده پارسال بود! حرف زدم باهاش و متوجه ش کردم از آنچه دلواپسی م هست و جالب همزمان زهرا دوستم هم  بعد از یکی دو تا استیکر و اهنگ گفت بهم میخواد مدتی تنها باشه و فارغ از فضای مجازی و حوصله پیام دادن تو واتس‌ آپ نداره! من رو هوشیار کرد که ممکن حال دوستی هم همین طوری ست با مشغله هاش و آرام تر شدم! دوستی مرد واقعی ست و میدانم توانمندی ساختن زندگی مستقل خودش رو داره! امیدوارم موفق باشه