دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

فری جونم آرام بخواب

یادم رفته بود در اینجا راحت می نویسم

به پایان راه ارشد نزدیکم

خیلی خوشحالم


اما مرگ فری_فاطمه_ سخت دل آرزده ام کرده است

در دور دستها خاک شده ای عزیزم در کانادا 

ندیدمت اما با خاطرات خواهرم خوب شناختمت

حتی اگر خاطره ای نیز نبود

از ۷ سال قبل که اولین دوست فیسبوکم شدی 

دوستی ما شکل جدید گرفت

هیچ یادم نمیرود با شک دعوتت کردم دوستم باشی

یادم نمیرود شوق پژوهش و یادگیری نوشتن اولین مقاله ناتمام کارشناسیم را در من بیشتر کردی

یادم نمیرود از بزرگ شدنم خوشحال بودی و مرا دوست داشتی مهربانم

یادم نمیرود پیشنهادهای پژوهشی ت

یادم نمیرود از رشته ام دوست داشتی بدانی

یادم نمیرود جواب پیامهایم را حتی تا روزهای واپسین عمرت دادی

فری عزیزم تو همیشه در قلب و ذهن من و دوستان دیگرت استوار،مهربان و قوی هستی بمب انرژی من 

روحت شاد Fary عزیزم

ویدیوی یاد بودت مرا در تجسم کردنت بیشتر یاری میدهد هرچند دیگر نیستی


من هم میخواعم تنهایی پیشه کنم ،،خودم باشمو خودم بدون همراهی و یا همسری ..اموختی مرا که تا لحظه مرگ تلاش کنم