دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

آزادی روح

شاید باورتون نشه ولی آزاد شدم

آزادی م رو با دوستان م جشن گرفتم و این آزادی

اتمام کار در شرکت لیان دکاموند یا همون سایت کالاورد بود..

از اوایل ۹۸ دنبال کار بودم تا اینکه اواخر ابان کاری پیدا کردم و وقتی شهری گفت شما قرار بود متنی بنویسید و خودتون رو اثبات کنید. من هم گفتم من نیازی نمی بینم اینجا، خودم رو به اثبات برسونم.. کلا دلسرد شد و بعد توافق با آقای خرم، همکاری‌ م باهاشون تمام شد.. 

حالا میخوام به کار ها و برنامه های خودم برسم 

خیلی دلم هوای دوستی رو کرده

نظرات 1 + ارسال نظر
ملت بلاگ سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:41 https://is.gd/WWVPbg

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد