دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

عشق من

دوستش  دارم بی حضورش و پیام ش

دلم برای دیدن تصویرش تنگ شده

اما مدام به در بسته میخورم 

بهتر میدونم بیخیال این فکر بشم

بی توجه به آینده دوست می‌دارمش

ای کاش اون برخلاف نبوی

فکرهای خوب از تعامل در ذهنم حک کنه

اولین و آخرین تجربه عاطفی من

نظرات 1 + ارسال نظر
مشکوک سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:46 https://charandiat.blogsky.com

درک میکنم

گریه نداره .. تو اون قدر کار داری و هدف داری که بهشون برسی که نگو و نپرس...
و اگر عاشقی واقعا بدون وجود محبوب حتی، به عشقت پایدار باش ولی زندگی کن .. اگر می‌تونی عشق رو به کسی که همسرت میشه نشون بده و یا چشیدن طعم عشق رو از کسی نگیر.. ولی خوش باش
من گاهی دلم ازین همه جبر میگیره ولی دوست داشتنش بهم انرژی مثبت میده که به همه سختی هاش می‌ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد