دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

عشق منبع فراوانی

این ماه های آرام که بی دغدغه عاطفی فکر می کنم به دست آورد تجربه موفق

به اینکه محبوبم هم مانند تمام کائنات منبعی از منبع اصلی فراوانی یعنی خداست

خوب دوستش دارم و هیچی از عشق من کم نشده اما پذیرفتم که رسیدنی در کار نیست

پذیرفتم که با عقل و منطق نمیشه جریان عاشقانه رو ادامه داد.

 من دوست دارم دست و پا گیر محبوبم نباشم و اذیتش نکنم یا حرصش ندم

اون هرچند تلاش می کنه ثابت کنه همه چیز رو بازوی عقل می چرخه ولی از جریان احساسی ش بیخبر نیستم

اما اصراری ندارم که از احساسش بگه یا چیزی بخواد بهم اثبات بشه چون سخن آخر خیلی از عشق ها نرسیدنه

من هم عشق الهی از هر چیزی برام با ارزش تره . 

آرامش الان هم مدیون عشق منبع فراوانی هست که کمک می کنه پر توان ، عاشق و تنها پیش برم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد