دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

عاشقی بد دردیه

دل مرد از صبح 

                  سرده سردم

انگار چشمات 

              شب تارن

آسمون سیاه

              ابر پاره پاره

شرشر بارون

            داره میاره

حالا رفتیو ،

            من تنهاترین عاشقم 

                                      روی زمین

تنها خاطراتم

                تو بودی

                               فقط همیم

گفتی برو

          تنها بمون


با غصه ها همراه بمون


دیگه نمیتونم 

              خسته ی خسته م

برس به غم ها 

                  زدم شکستم

 

داره چشمام

                  ابره بارون

          

رو گونه هام

            شده روون 

 

 رفتیو رفتی

         تنها می مونم

  

تا آخر عمر

              واست می خونم

حالا رفتیو ،

            من تنهاترین عاشقم 

                                      روی زمین

تنها خاطراتم

                تو بودی

                               فقط همیم

                                                             ترانه فریدون فروغی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد