دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

حس خوب

کار الانم درباره بهترین آهنگ های عاشقانه تاریخه.. بگذریم که در این 1100 کلمه که تا الان نوشتم، مفتخرم که آهنگ های عاشقانه مختلف مثل something گروه بیتلز رو گوش بدم و یا آهنگ God only knows گرین که واقعا دلنشین بودن..اما آهنگ I always love You اثر Dolly Parton که بازخوانی اون توسط ویتنی هوستون، من رو یاد خوابگاه انداخت که با الهه و عاطفه لبو بهش گوش میدادیم وقتی تنها افراد ساکن در طبقه بلوکمون بودیم و درکم از عشق، شاملو بود و عشقی که از فاطمه (فری کامکار) می گرفتم .. حالا که یک لایه مهمی از عشق رو تجربه کردم، میدونم همیشه عاشقت خواهم بود در دیدگاه من چیه.. دلم خیلی هوای محبوبم رو کرده و امیدوارم پر از لحظات خوب باشه ...



دیشب عکس های کودکی م رو میدیدم.. یکی شون خنده از ته دلم رو که دیدم کلی به وجد اومدم.گذاشتمش هدر توییترم... با خودم گفتم جریان انرژی های منفی اونقدر حاکم بودن که هر وقت به گذشته و کودکی نگاه می کردم.. حس بد برام تداعی می شد .. یاد انیمیشن کوتاه و لکه های سیاه افتادم که دنبال دخترک بودن..الان من حتی فکر هم میکنم، سایه محوی از اون انرژی های منفی در ذهنم میاد. اینم نکته مثبت برای من هست

فاز بعدی

تو این دو هفته که نگرانی جدایی از ریشه زندگی رو تجربه کردم، خواب‌های پرت و پلا زیاد دیدم. خواب آدم هایی که سال هاست ندیدمشون، دیدمشون و یا به خاطر متوفا بودنشون، دیگه نمی بینمشون.. در بین این ها یاد همکار خوب و مهربونم مریم نوروزی افتادم که امشب، شب تولدشه و اگر زنده بود، الان شمع 37 سالگی رو فوت میکرد.. هنوز آخرین باری که دیدمش یادم هست. یک هفته قبل تصادف و فوتش..

همیشه وقتی تو مساجد ختم اقوام شرکت می کنم، برای او هم قرآن ختم می کنم.. روحش شاد باشه..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد