دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

سکوت نمی کنم

نمی دانم عمق مفهوم دوست داشتن را از حرفهای من کامل درک کرده ای یا خود را به بی توجهی زده ای؟! من هنوز سیگنال هایی که در قلب تو میزند را عمیق دریافت نکرده ام ، اما میخواهم تا زندگی و شرایط تو و من اجازه می دهد احساس خوبی که درباره تو دارم بیان کنم، اجبار و اصراری هم در جهت تفکرات قلبی تو ندارم هرچند بودن با تو لحظات شیرینی برای من رقم میزند و مایه ی خوشحالی من اما تو آزادی برای زندگی خودت، خودت تصمیم بگیری و علاقه مندی اجباری معنایی ندارد..

امدم وبلاگی ساختم و نانوشته هایم را برایت آنجا می نوشتم اما، دوباره گفتم این انکار واقعیت ذهن من است..پس برایت مینویسم هرآنچه از تسهیم آن با تو لحظات خوبی برایمان رقم بزند ❤❤❤❤

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد