دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

بار دیگر

یادش بخیر تابستون سال قبل خودمو با درس خفه می کردم

7-8 ساعت گاهی 11-12 ساعت

تو خوابگاه با اون شرایط کلاس و درس و اتاق مطالعه ای که

 تا چن ماه از سال نصفه ش اتاقک خدمتکارا بود

بازم 5-6 ساعت میخوندم

از دی ماه افت کردم و نتیجه ش مردودی با 50-100تا قبولی با روزانه

از تیر شرو کردم با این دغدغه ی دوتا درس مونده و ترس 9ترمه شدن که 8ترمه شدم

تا آدر یه دور میزنم و می رم تو 3 ماه حیاتی(Vital)

تو تکمیل ظرفیت رشته علم سنجی که از ترم دو بدون اطلاع از نام پر آب و تاب  Scientometrics عاشقش شدمو

مطالعه می کردم و حتی دست به تحقیق زدم و بازم می خوندم - اونم قطب علمسنجی خاورمیانه اوردش

کلی زحمت کشیدم و هر روز بیش از دیروز عاشقش میشم

حالا موندم خدا میخواد من برای بار دیگه تو این سال در پوست خودم نگنجمو و قبول شم 

خدایا خواهش میکنم....قسمت میدم به اولیایت که قبولم کنی

همه اینا مثه پازل معنی داره 

ینی خدایا دعاهام و واسطانم رو می پذیری؟؟؟

خدایا عاشقتم و عاشقش ....کمکم کن 

نظرات 3 + ارسال نظر
lمدیر وبلاگ پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

داستان نیست
حال و احوال خودمه ساده

hamid پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:30 http://www.nod3232-ir.blogfa.com

سلام یوزر پسورد نود 32 آنتی ویروس امروز پنج شنبه برای دریافت وارد سایت ما شوید

sadeh پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:43 http://azari66.blogsky.com/

چ داستانی خوشم اوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد