دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

خوب است

این روزها تجربه ای جدید در زندگی دارم

لذت بخش است حضور ادم یکه برایم احترام می گذارد،

در مقابل حرف هایم ساکت و صامت نمی نشیند و

احتمالا توانیم آینده ای مشترک با هم داشته باشیم

هنوز نمی دانم جه پیش می آید ولی این روزها

لحظات نابی برای من رقم خورده است

هرچند استرس های هر روزه هست

اما به آینده ی بهتر امید بیشتر دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 16:39 http://bihamta99.blogfa.com

ترس و هراس انسان مدرن

یکی دیگر از علل خودبیگانگی های عصر جدید و لذا پیدایش امراض روانی و سپس جسمانی حضور و ظهور انواع وحشت ها و ناامنی ها و ترورهای اقتصادی و هویتی و جنسی و جانی و عاطفی و سیاسی هستند که جهان مدرن را به طور فزاینده در خود غرق کرده اند: سوراخ شدن لایه اپزون,تشعشعات رادیواکتیو,ویروسهای مهلک مثل ایدز و هپاتیت ها و ایبولار, جنگهای داخلی و بین المللی, نطامهای شدیدأ اطلاعاتی -امنیتی که کل جهان را دربر گرفته اند و حداقل استقلال روانی را برای افراد بشری ناممکن ساخته اند, ناامنی اطلاعاتی به واسطه ویروسهای کامپیوتری , ترس از ازدواج به دلیل ناامنی اقتصلدی و بی اعتمادی جنسی و حضور ویروس ایدز که حتی به واسطه آزمون های پزشکی هم قابل تشخیص مطمینی نیستند. ترس از دوست داشتن و دل بستن و تشکیل خانواده, تزس از خیانت همسر و دوست و شریک و ... تزس از مرگ و نابودی.

از کتاب "فلسفه عرفان درمانی " استاد علی اکبر خانجانی ص ۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد