دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

رگ خواب

تا الان فیلم رگ خواب رو می دیدم 

فرصت نشد تو سینما ببینمش..

چقدر برای لحظات پر افت و خیز عاطفی مینا گریه کردم

چقدر احساس باعث میشه نسنجیده و ناپخته تصمیم گرفت

چقدر راحت دل بستن کار دست ما ادم ها میده...


Image result for ‫رگ خواب پوستر‬‎


خوشحالم با تمام وجود خوشحالم خدا چنین تجربه هایی رو تو کاسه زندگی م نذاشت.. ‌خوشحالم خدایا که در آغوش گرم و مهربانت هستم و چنین لطفی را در حق داری که تجربه کسب کنم اما نه به قیمت مرگ احساساتم...

سکوت ت هم برایم دوست داشتنی ست محمدحسین عزیزم.. 

این روزها پیام میدهم و تو با آرامش می خوانی و من از این همه کلمه که برات میفرستم خجالت می کشم و اما چه کسی بهتر از تو... دوستت دارم عزیزم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد