دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

قانون جذب

روزهای جدید

روزهای سرشار از فراز و نشیب

هم شادی و هم تلاطم

دلم برای دیدن زهره خیلی تنگ شده

دلم برای روزهایی که با اشتیاق شعر می نوشتم تنگ شده

دلم برای بابا احمد(پدرشعر سپید ایران) و نامه ها و شعر نوشتن برایش تنگ شده

اینها همان مواردی ست که جذبه ی قانون جذب تا حدی ظرفیت کشش آنها را داشت

و از یه جایی که سال های متفاوتی بودند دیگر قانون جذب آنها را رها کرد

و از آن جا که با زمان عشق فراموش می شود من هم نسبت به آنها عطش ندارم

و اکنون در فکرم تا چه حد قدرت جذب شبکه های اجتماعی و نگارش را دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
Neda شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:04

سلام خانم های محترم
سری جدید کارگاه های مشاوره درمانی زیر نظر مشاور خانواده سه شنبه و پنج شنبه و جمعه بر گزار میشه
ساعت سه بعد از ظهر
شاید شما از محتوای کارگاه ها اطلاعاتی نداشته باشید که من توضیحش رو میدم
در کارگاه ها جلسه اول معرفی اعضا و طرح مشکلا ت و معضلاتیه که فرد باهاش دست به گریبان شده ، بعد از معرفی پذیرایی و مشورت داریم برای اینکه اعضا به ترتیب روی صندلی داغ بنشینند و مشاور و سرپرست گروه به کمک اعضا راه حل اراءه خواهند داد ،
فرد با توجه به سوالات و ابده هایی که دیگر اعضا مطرح می کنند به نتیجه مطلوب خواهمد رسید ،
ضمن اینکه دوستان جدید پیدا خواهید کرد مشاوره درمانی صورت خواهد گرفت
دیدتون نسبت به کارگاه ها دید باشگاه فکر و ذهن باشه
در اخر معلم یوگا به شما هر جلسه یک تکنیک روانشناختی که باعث ارامش و قدرت و خلاقیت ذهن میشه می اموزه ،
جلسات خشک و رسمی نیست کاملا دوستانه و شادی بخشه
در جلساتی که قبلا تشکیل شد اعضا از ساعاتی که در جلسه بودند لذت بردند و تونستند به کمک مشاور ،اعضا و خودشون از تنهایی و خلوت خودشون در بیاند
پس لحظه هاتون رو شاد کنید و به گروه های ما بپیوندید ،
امید ما شادی و رضایت و کسب ارامش مطلقه
برای رزرو جا با تلفن ٠٩١٩٠٤٠٣٤١٦ تماس بگیرید.
ورود اقایان نیز بلامانعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد