دنیای من

روزگار من

دنیای من

روزگار من

..پاسخ تمام هیجان یک ماهه عالی من چه بود؟؟

 یک ماه خیلی خوب برای خودم ساختم

بی آنکه بدانم دوستی هم ازین چیزها استقبال می کند یا نه.

اصلا ناراحت شد، بی تفاوت و سرد برخورد کرد یا اصلا منتظر تبریک تولد از جانب کس دیگه ای است. 

این روزها بساط ضد حال برای من باز است.


  

این روزها دوری دوستی را بیشتر حس میکنم ولی 

هرچقدر هم دوستش بدارم، من و او دو دوست خوب هستیم 

ولی من و قلب خود کنار آمدیم و همچون کار و روزگار، دوستی و آینده تعامل با دوستی را به دست خدا سپردم...

هنوز هم رویای بابا احمد، هنوز آغوش گرم خدا را کسی از من نگرفته...خدا چقدر خوبی که بی هیچ قاعده و قانونی من را تنها نمی گذاری..خدایا هیچ کس را اندازه تو دوست ندارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد